• ニュース
  • 大学一般入試の実施に伴う事務取扱について

大学一般入試の実施に伴う事務取扱について

大学一般入試の実施に伴う事務取扱について
Posted
2018年1月17日(水)

2018 年1 月

January 2018

各位

To all

理工学統合事務所

Center for Science and Engineering

 

大学一般入試の実施に伴う事務取扱いについて

Counter services during the Entrance Examinations

 

入試実施に伴い、2 月15日(木)・16日(金)・17日(土)・19日(月)・20日(火)・ 21日(水)・22日(木)の事務取扱は基本的に行いません。

証明書・学割等の発行が必要な方は、予め取得してください。

緊急のご用件は、西早稲田キャンパス正門横に開設する臨時窓口でご相談ください。

*臨時窓口 取扱い時間 9:30-16:30

The office will not be providing the regular administrative services on February 15th (Thu), 16th (Fri), 17th (Sat), 19th (Mon), 20th (Tue), 21st (Wed), and 22nd (Thu) for entrance examinations.

For those who need certificates/ student discount, we recommend to obtain beforehand.

In case of emergency, please consult a temporary counter next to the Nishiwaseda campus main gate.

*Temporary counter hours  9:30-16:30