• ニュース
  • 冬季休業期間中の事務取扱およびPC室等の利用について / AY2014 Operations of GSPS/GSE offices and related facilities during the winter vacation

冬季休業期間中の事務取扱およびPC室等の利用について / AY2014 Operations of GSPS/GSE offices and related facilities during the winter vacation

冬季休業期間中の事務取扱およびPC室等の利用について / AY2014 Operations of GSPS/GSE offices and related facilities during the winter vacation
Posted
2014年12月19日(金)

冬季休業期間中の事務取扱およびPC室等の利用について

■冬季休業期間:2014年12月23日(火)― 2015年1月7日(水)   ※冬季休業期間中は休講です。

■一斉休業期間:2014年12月28日(日)― 2015年1月5日(月)   ※一斉休業期間中は大学全構内への立ち入りができません。

■講義再開日 :2015年1月8日(木)

■3号館への移転作業実施にともない、12月24日(水)― 12月26日(金)は事務所は臨時閉室となります。ご注意ください。

詳細はこちらからご確認ください。

以上

AY2014 Operations of GSPS/GSE offices and related facilities during the winter vacation

■Winter Vacation:2014/12/23 (Tue) ― 2015/1/7 (Wed)   ※No class is held during the vacation.

■Restricted Campus Access:2014/12/28(Sun) ― 2015/1/5 (Mon)

■Classes Begin :2015/1/8(Fri)

■The GSPS/GSE office will be closed due to the planned transfer to the new Building 3 from December 24th to 26th.

For more details, please check here.