English follows Japanese.
当面の間は事務所の窓口業務と電話受付を以下の通りといたしますので、
ご理解のほどよろしくお願いいたします。
【問い合わせ先】電話番号:03-5273-3142 / E-mail:[email protected]
【開室時間】 | |||
窓口業務 (22号館4階) |
電話受付 | ||
授業実施期間/ 夏季・冬季・春季休業期間 |
月~金曜日 |
10:00~16:00 |
9:00~17:00 |
授業を実施する祝日 | 4/29, 7/21, 10/13, 10/21, 11/3, 11/24 |
上記時間外は、メール(宛先:[email protected])によるお問い合わせを受け付けております。
【閉室期間】 | |
土曜日・日曜日・祝日(授業実施する祝日は開室) | |
夏季休業期間 | 2025年 8月 7日(木) ~ 2025年 8月17日(日) |
冬季休業期間 | 2025年12月26日(木) ~ 2026年 1月 6日(火) |
大学の休業日 | 2025年10月30日(木)、10月31日(金) |
事務所閉室時に急ぎの対応が必要な場合
7号館1階早稲田ポータルオフィス(03-5286-9845)にご相談ください。問い合わせ先はこちら。
内容によっては早稲田ポータルオフィスでは対応できかねる場合もありますので、あらかじめご了承ください。
早稲田ポータルオフィスの開室状況は、こちらをご覧ください。
本学教職員対象のIT利用相談
教職員の方のIT利用相談については、CTLTで受け付けています。
お電話でのお問い合わせは、以下までお願いいたします。
CTLT特設電話:050-3627-5981 内線:71-8585
■For English
Office hours are as follows for the time being;/ E-mail: [email protected]
【Contact】Phone: 03-5273-3142
【Office Hour】 | |||
Counter Service 4th floor, Bldg.22 |
Telephone Reception |
||
Period during which classes are held/Vacation period(Summer, Winter, Spring) |
Monday-Friday |
10:00~16:00 |
9:00~17:00 |
Holidays designated as a class day | 29-Apr, 21-Jul, 13-Oct, 21-Oct, 3-Nov, 24-Nov |
Outside office hours, you can send your inquiries by e-mail (to: [email protected]).
【Office Close】 | |
Saturday, Sunday, Holidays (excluding holidays designated as a class day | |
Summer Holidays | 7-Aug. 2025~17-Aug. 2025 |
Winter Holidays | 26-Dec. 2025~6 Jan. 2026 |
University Holiday | 30-Oct. 2025~31 Oct. 2025 |
If you need an urgent response when the office is closed
please contact the Waseda Portal Office (03-5286-9845) on the first floor of Building 7. Please click here.
Please kindly note that the Waseda Portal Office may not be able to answer your request depending on the contents.
For the availability of the Waseda Portal Office, please click here.