Event

Share

消費者の知覚と感情

Share

講 演 会 の お 知 ら せ

下記のとおり、講演会を開催することになりました。

  • 日 時   2015年7月14日(火)17:00~19:00
  • 場 所   11号館 4階 第1会議室
  • 対 象   学生・教職員・一般
  • テーマ   消費者の知覚と感情
  • 趣旨説明・モデレータ 平木 いくみ 氏〔東京国際大学 准教授〕
  • 講 演   ①「Forecasting Consumer Perception of Innovativeness」

           Frank Alpert 氏

               〔Associate Professor of Marketing, the University of Queensland Business School〕

                              ②「店舗内における消費者の感覚知覚~研究の現状と課題~」

                                   石井 裕明 氏〔成蹊大学 准教授〕

         ③「消費者の行動特性と感情~ショッピングモールにおけるGPS調査を通じて~」

                永井 竜之介 氏〔早稲田大学 産業経営研究所 助手〕

                恩藏 直人 氏〔早稲田大学 商学学術院 教授〕

                星尾 隆行 氏〔株式会社パスコ〕

  • 世話人      恩藏 直人 氏〔早稲田大学 商学学術院 教授〕
  • その他    参加申込不要、直接会場へお越しください。講演①の使用言語は英語で通訳はありません。

共催:産業経営研究所、商学部、マーケティング・コミュニケーション研究所

 

 


Social Media

  • facebook

    facebook

  • twitter

    X

  • youtube

    YouTube

  • linkedin

    LinkedIn

  • podcast

    podcast

  • tiktok

    TikTok

Giving

Your generosity can make a difference and bring rippling impact

No matter the size, every single gift will make a difference in helping students afford an academic experience that will transform their lives, as well as promoting frontline research to resolve complex challenges of the world today.

More About Giving