Graduate School of Economics早稲田大学 大学院経済学研究科

News

ニュース

ポータルオフィスでの事務手続きについて / Administrative Procedures at Academic Advising Office

<ポータルオフィスでの事務手続きについて>

大学院政治学研究科/経済学研究科/公共経営研究科在学生の皆様へ

2014年11月10日(月)より、下記の事務手続きが7号館1階早稲田ポータルオフィスでも可能となります。
ポータルオフィスの開室時間は平日9:00-20:00、土曜日9:00-18:00です。ご都合に合わせてぜひご利用ください。
◆学生証再発行受付・配付
◆学生証裏面シール配付(学年始除く)
◆学割証・通学証明書発行
◆学割証3か月延長手続き
◆学費額証明書申請受付・配付
◆学費口座変更書類配付
◆各種変更申請受付(住所変更・保証人変更・学費負担者変更)
◆日程・履修ルール等の履修相談
◆在留資格確認書類届出用紙受取・提出

早稲田ポータルオフィスウェブサイトはこちら

以上(2014年11月7日)

<Administrative Procedures at Academic Advising Office>

Dear Students of Graduate School of Political Science/Economics/Public Management

As of 10, November 2014, the following administrative procedures can be dealt with at Academic Advising Office (1st floor Building No.7) in addition to the School Office. Academic Advising Office opening hours are between 9:00 -20:00 on weekdays, 9:00 and 18:00 on Saturdays.

◆Student ID card reissuance
◆Student ID card back side sticker issuance (except for the beginning of an academic year)
◆Student discount (transportation fee)/commuter pass certificate issuance
◆Student discount (transportation fee) three month extension process
◆Certificate of tuition fee payment
◆Tuition fee payment bank account registration (change)
◆Application for changes in registered information(address/guarantor/tuition payer)
◆Advise on course registration
◆Visa status report
Academic Advising Office official website.

7 November, 2014

Page Top
WASEDA University

早稲田大学オフィシャルサイト(https://www.waseda.jp/fpse/gse/)は、以下のWebブラウザでご覧いただくことを推奨いたします。

推奨環境以外でのご利用や、推奨環境であっても設定によっては、ご利用できない場合や正しく表示されない場合がございます。より快適にご利用いただくため、お使いのブラウザを最新版に更新してご覧ください。

このままご覧いただく方は、「このまま進む」ボタンをクリックし、次ページに進んでください。

このまま進む

対応ブラウザについて

閉じる